ثبت نام در  در طرح تجربه صدور رای داوری

امضای تفاهم نامه فی مابین سامانه با دانشگاه بین المللی ابن سینا گرجستان

 1400/02/24       18330     

بنابه اعلام روابط عمومی سامانه جامع داوری، تفاهم نامه همکاری مابین سامانه با دانشگاه بین المللی ابن سینا گرجستان منعقد گردید.
این تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه همکاری علمی و پژوهشی به ویژه برگزاری دوره های ویژه و مورد نیاز اعضای محترم سامانه جامع داوری و اعطای گواهینامه های بین المللی به امضای طرفین رسیده است.
 
امضای تفاهم نامه فی مابین سامانه با دانشگاه بین المللی ابن سینا گرجستان
  لینک کوتاه به اشتراک گذاری
نظرات
  محسن رحیمی         1400/02/26 01:41:09 ب.ظ     
و ما تفعلوا من خیرٍ یعلمه الله بقره ١٩٧ چو نیکی نمایید در روزگار از آن است آگاه پروردگار جهش علمی حاصل برنامه ریزی بر پایه ی رویکرد دانایی - محوری و از نتایج تلاش و تدبیر است. از اینکه با ایمان به خداوند و برنامه ریزی منسجم و دقیق و با تکیه بر توانمندی، خلاقیت و نوآوری علمی و با نظرات سازنده و پیشنهادات ارزنده، و اقدامات به حق و اساسى تصویری روشن از آینده ی اعضاء سامانه جامع داورى ايران را طی جلسات متعدد آموزشى مُرتسم نمودید، تشکر نموده و این تقدیر ، تقدیم حضور مدبّرانه ی شما می گردد. با امید به اینکه امکان هم افزایی و هم اندیشی در جهت تعامل و تکامل با جدیت همیشگی و مجاهدت دائمی تداوم یابد. خدای را می خوانیم با مشارکت و معاضدت حضرت عالی و همه ی اصحاب علم و ارباب دانش ، ترقی و اعتلای اعضاى سامانه را شاهد باشیم. سر ارادت ما و آستان حضرت دوست که هر چه بر سر ما می رود ارادت اوست محسن رحيمى عضو سامانه جامع داورى ايران ارديبهشت ١٤٠٠
  پاسخ کارشناس مربوطه
سلام وقت شما بخیر 
سپاس از لطف جناب‌عالی 
موفق باشید 
برای نظر دهی در صورتی که عضو سایت هستید از بخش ورود با سیستم وارد شوید و در غیر اینصورت از بخش ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
لطفا منتظر بمانید ...