ثبت نام در  در طرح تجربه صدور رای داوری

امضای تفاهم نامه مابین بنیاد قرآن کشور و سامانه جامع داوری ایران

 1400/08/23       12128     

بر اساس اعلام روابط عمومی سامانه جامع داوری، این تفاهم نامه در راستای توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی به ویژه برگزاری دوره های مشترک آموزشی در جهت پرورش داوران قرآنی حل اختلاف در سطح کشور به امضای دبیرکل بنیاد قرآن کشور حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید مهدی حسین زاده  و مدیرعامل سامانه جامع داوری فناورگستر روبینا جناب آقای دکتر بهروز کهریزی رسید.


مراسم امضای این تفاهم نامه، با حضور اعضای هیات امنای بنیاد قرآن کشور، مدیران طرفین و همچنین جناب آقای سردار افشار، جناب آقای سردار موسوی، جناب آقای دکتر مفتخری و سرکار خانم دکتر رمضان رودی برگزار گردید.

انشاءالله به زودی اطلاع رسانی های لازم در خصوص برنامه های اجرایی مشترک جهت بهره مندی علاقمندان اطلاع رسانی خواهد شد.


روابط عمومی سامانه جامع داوری ایران - بنیاد قرآن کشور



 
امضای تفاهم نامه مابین بنیاد قرآن کشور و سامانه جامع داوری ایران
  لینک کوتاه به اشتراک گذاری
نظرات
  حمیدرضا مفتخری نائینی نژاد        1400/08/24 12:52:26 ق.ظ     
سلام و عرض ادب خدمت مدیرعامل سامانه جامع داوری این توافقنامه نشان از اعتبار سامانه جامع داوری کشور در نهادها وجایگاه های حقوق و بنیادی در کشور دارد و جای تقدیر و تشکر دارد که قدم در راه بسط و گسترش فرهنگ داوری از منظر کتاب آسمانی قران و فقه اسلامی گذاشته و به عنوان ترویج دهنده الگوی تقوا و منش اسلامی در رفع مشکلات هموطنان ، قدم برداشته می شود. پیشاپیش موفقیت های پیش رو جهت فرهنگ سازی این مهم را خدمت شما عزیزان و جامعه داوری کشور تبریک عرض می کنم. ارادتمند شما حمیدرضا مفتخری
برای نظر دهی در صورتی که عضو سایت هستید از بخش ورود با سیستم وارد شوید و در غیر اینصورت از بخش ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
لطفا منتظر بمانید ...